loading...

تجربیات مارکتینگ

رسانه های اجتماعی چشم انداز بزرگ و در حال تغییر است که فرصت های عمده ای را هم برای کاربران عمومی و هم برای بازاریابان فراهم می کند. با این حال ، همین کیفیت پویا نیز به معنای آن است که چیزهای زیادی برای پیگیری کسب و کارها وجود دارد.

مختلف جمعیتی استفاده از رسانه های مختلف اجتماعی به دلایل مختلف، و در حالی که متعلق به نسل کودک و نسل X هنوز هم ممکن است در فیس بوک است ، اگر می خواهید پس از هزاره و مخاطبان جوان برای رفتن، شما را به در نمایش مشخصات عمومی نگاه می خواهید. پس تبلیغات در اینستاگرام چگونه کار می کند؟ و چرا باید تلاشهای تبلیغاتی خود را اینجا بگذارید؟ بیایید دریابیم

رسانه های اجتماعی چشم انداز بزرگ و در حال تغییر است که فرصت های عمده ای را هم برای کاربران عمومی و هم برای بازاریابان فراهم می کند. با این حال ، همین کیفیت پویا نیز به معنای آن است که چیزهای زیادی برای پیگیری کسب و کارها وجود دارد.

مختلف جمعیتی استفاده از رسانه های مختلف اجتماعی به دلایل مختلف، و در حالی که متعلق به نسل کودک و نسل X هنوز هم ممکن است در فیس بوک است ، اگر می خواهید پس از هزاره و مخاطبان جوان برای رفتن، شما را به در نمایش مشخصات عمومی نگاه می خواهید. پس تبلیغات در اینستاگرام چگونه کار می کند؟ و چرا باید تلاشهای تبلیغاتی خود را اینجا بگذارید؟ بیایید دریابیم

تفاوت اینستاگرام هنگام تبلیغات

همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به روش های مختلفی کار می کنند. به عنوان مثال ، توییتر تا حد زیادی با محدود کردن میزان متنی که مردم برای تولید نظرات کوتاه و موجز استفاده می کنند ، کار می کند. از طرف دیگر فیس بوک با اتصال خانواده و دوستان به یکدیگر برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و چیزهای جالب کار می کند.

اینستاگرام مخاطبان چندرسانه ای موبایل را هدف قرار می دهد. تلفن های هوشمند یک دوربین با کیفیت را در اختیار میلیون ها انسان قرار داده اند. در حقیقت ، 77٪ آمریکایی ها اکنون دارای تلفن هوشمند هستند ، جهش بزرگی از 35٪ نسبت به سال 2011. این خیلی از افراد هستند که برای یک لحظه آماده عکس گرفتن یا فیلم برداری هستند.

اینستاگرام این روند را مشاهده کرد و یک بستر رسانه اجتماعی به طور خاص برای به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها ایجاد کرد. اینستاگرام نه تنها از زمین طراحی شده و بهینه شده تا بهترین کار را با موبایل داشته باشد بلکه برای به اشتراک گذاری رسانه های هوشمند نیز ساخته شده است. اگر کاربر عکسی بگیرد یا از وی فیلم بگیرد ، اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای به اشتراک گذاری آن محتوا به راحتی است. بنابراین اگر بازار هدف شما جمعیتی محور تلفن های هوشمند است ، اینستاگرام یک کانال ارزشمند است.

جمعیتی اینستاگرام در حال رشد است

اگر اینستاگرام برای افرادی است که در درجه اول رسانه ها را در دستگاه های تلفن همراه خود به اشتراک می گذارند ، این بازار چقدر بزرگ است؟ آیا این یکی است که حتی ارزش مقایسه با Baby Boomers و Generation X را دارد؟ این بستگی به تعداد و بازار مورد نظر شما دارد ، اما از نظر کاربران ، 500 میلیون نفر روزانه از اینستاگرام استفاده می کنند ، از کل بیش از یک میلیارد کاربر. این یک پایگاه کاربر است که فقط از طریق فیس بوک و یوتیوب فراتر رفته است. بنابراین ، بله ، اینستاگرام بخش قابل توجهی از بازار را در اختیار دارد.

در حالی که Baby Boomers و Generation X-ers در فیس بوک راحت هستند ، 61٪ از مخاطبان اینستاگرام در محدوده سنی 18 تا 34 سال مورد علاقه قرار دارند . تعداد کل کاربران فعال اینستاگرام تنها در آمریکا در سال 2017 77.6 میلیون نفر بوده است و قرار است این تعداد از امسال بیش از 100 میلیون نفر باشد. اگر سعی در رسیدن به بزرگسالان جوان دارید ، نادیده گرفتن اینستاگرام یک خطای مهم بازاریابی خواهد بود!

سپس سبک زندگی و ملاحظات قومی وجود دارد. اگر بازار شما شهری یا حومه شهر است و در بین قومیت های مختلف آمیخته است ، اینستاگرام جایی است که شما می خواهید باشید. با 32٪ از کاربران خود در مراکز شهری ، 28٪ دیگر در حومه و تنها 18٪ در مناطق روستایی ، این امر به طور قطع برای جوانان "ران" و ساکنان شهر تأمین می شود . همچنین دسترسی قومی گسترده ای به دست آمده است که بیش از 40٪ کاربران سیاه پوست ، بیش از 30٪ اسپانیایی و بیش از 20٪ سفید پوست هستند. بنابراین اگر می خواهید به بیش از یک جمعیت نژادی برسید ، این دلیل دیگری برای شروع فکر کردن در تبلیغات در اینستاگرام است.

شروع کار با تبلیغات در اینستاگرام

بنابراین اکنون شماره خود را بدست آورده اید ، جمعیتی خود را می شناسید و متقاعد می شوید. وقت آن است که تبلیغات خود را در اینستاگرام شروع کنید . ابتدا باید بدانید که در واقع تبلیغات در اینستاگرام چگونه کار می کند.

مانند سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، اینستاگرام در درجه اول به کاربران خدمت می کند و آنها را قادر می سازد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. مانند فیس بوک یا توییتر ، اینستاگرام محتواهایی را که کاربران می بینند بر اساس پارامترهای مختلف ، مانند لیست برگزیده دوستان / خانواده / اتصالی که ممکن است کاربر داشته باشد ، ویرایش یا فیلتر می کند ، و همچنین تصاویر و فیلم های ویروسی که "به بالا شناور" می شوند. به دلیل محبوبیت بسیار زیاد مردم همچنان مشاهده می کنند و به اشتراک می گذارند.

مشاغل تبلیغاتی که در اینستاگرام تبلیغ می کنند ، با پرداخت هزینه به محتوای حمایت مالی ، گاهی اوقات به جلو و مرکز در صفحه نمایش کاربر منتقل می شوند ، جایی که می توان در کنار محتوای طبیعی جمع شده آن را مشاهده کرد. بنابراین به هر شکلی از تبلیغاتی که ایجاد می کنید ، در واقع شما می پردازید "رد اولویت" که محتوای شما را در داخل و در بین مطالبی که کاربر به طور طبیعی می بیند ، بپردازید.

مخاطبان اینستا خود را بشناسید

از آنجا که فیس بوک صاحب اینستاگرام است ، تأکید بسیار زیادی بر روی داشتن داده هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا انتخاب خود را برای تبلیغ بهتر کنید. این پارامترها برای موفقیت شما بسیار مهم هستند زیرا برخلاف پوستر در مترو یا بیلبورد در خیابان ، جایی که شما هیچ ایده ای برای دیدن محتوای خود ندارید ، در اینستاگرام از سطح کنترل و داده بالاتری برخوردار هستید.

اینستاگرام سن کاربران خود ، مکانها ، علاقه ها و سرگرمی های آنها را می داند ، چه محتوایی برای آنها بیشترین پاسخگو است و چه چیزی را دوست ندارند. شما می توانید از تمام این داده ها برای تصحیح دقیق افرادی که تبلیغات شما را مشاهده می کنند ، استفاده کنید. اگر فقط می خواهید افراد 20 ساله در شیکاگو با علاقه به غذا برای دیدن تبلیغات خود ، به طور خاص می توانید آن جمعیتی را هدف قرار دهید!

در مورد مخاطبان خود تحقیقاتی انجام دهید . آنها را به بخش ها تقسیم کنید و آن را با آنچه Instagram می تواند برای شما هدف قرار دهد مقایسه کنید. دانستن اینکه به چه کسی می خواهید برسید در اینستاگرام خیلی طولانی می شود.

انتخاب محتوا و تبلیغات مناسب

حالا می دانید که می خواهید در اینستاگرام تبلیغ کنید و حتی مخاطبی را که می خواهید تبلیغ کنید ، می شناسید. وقت آن است که یک روش زایمان را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید ، اینستاگرام یک پلتفرم رسانه های اجتماعی بصری و موبایل است. این بهترین حالت توسط افراد در تلفن یا تبلت مشاهده می شود ، که علاقه به عکس و فیلم دارند. بنابراین ، شما باید اطمینان حاصل کنید که هرگونه تبلیغاتی که به نمایش درآید ، روی نقاط قوت این سکو - متن و تصاویر تصویری با حداکثر تأثیرگذاری اما در عین حال بالا. اگر می خواهید مقالات طولانی و عمیق مبتنی بر متن بنویسید ، باید در جای دیگری جستجو کنید.

افرادی که به فکر تبلیغات در اینستاگرام هستند چند انتخاب دارند از جمله:

عکس

مردم موجودات بصری هستند ، بنابراین اگر محصولی را دارید که به خوبی عکس ، از جمله غذا ، لباس و یا حتی سخت افزار عکس بگیرد ، سادگی یک عکس هنوز هم می تواند شگفتی باشد.

فیلم

ممکن است مردم در تلویزیون کمتر تبلیغاتی را تماشا کنند ، اما ویدیو در اینستاگرام زنده و خوب است. این نه تنها امکان پذیر است بلکه توصیه می شود محتوای ویدیویی را که مردم می توانند در این پلتفرم تماشا کنند ، نمایش دهند. محصول جدید اینستاگرام تلویزیون یا IGTV است که امکان استفاده از محتوای ویدئویی با فرم طولانی تر ، فیلم های سازگارتر و حتی برنامه نویسی تلویزیونی را فراهم می کند.

تبلیغات چرخ فلک

مانند نمایش اسلایدها از تبلیغات قدیمی ، چرخ فلک مجموعه ای از تصاویر را نشان می دهد که می توانید از طریق آنها مرور کنید ، اما با پیچ و تاب تعاملی. حال اگر محصولی موردی است که کاربر می تواند آن را خریداری کند ، می توانید یک دکمه فراخوانی برای اقدام را در هر نقطه از ده تصویر یا ویدیویی که مجاز است ، قرار دهید تا مشتریان را مستقیماً به وب سایت یا فروشنده آنلاین ببرید.

داستانها

اینستاگرام از ویژگی هایی برخوردار است به نام Stories که در آن افراد می توانند تصاویر خود را به هم پیوند دهند و داستانی موقت یا Story را با طول عمر 24 ساعته ایجاد کنند. اینستاگرام به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا تبلیغات خود را در این داستان ها وارد کنند ، تا گزینه دیگری برای دسترسی به بازار باشد.

چه کاری انجام می دهد و چه کاری با تبلیغات اینستاگرامی ندارد

روش های مختلفی وجود دارد که تبلیغ کنندگان از اینستاگرام به نفع خود استفاده کرده اند.

به عنوان مثال ، پیتزا دومینو ، با بازی ساده و جذاب برای کمترین مخرج مشترک: مردم گرسنه ، با موفقیت در جمع دانشجویان موفق شد. عکس گرفتن از تصاویر پیتزا بسیار جالب در جذب مشتریان به تجارتشان بسیار موفق بوده است.

در همین حال ، بروکلین با مسیرهای ویدئویی کوتاه و مؤثر که روح و غریب برند را به خود جلب می کند ، مسیر فیلمبرداری را طی کرده و به افزایش فروش آنها کمک کرده است.

در هر دو مورد ، تبلیغ کنندگان از استحکام محصول خود استفاده کرده و آن را با نقاط قوت بصری اینستاگرام تلفیق کرده و نتایج بسیار ملموس را ارائه می دهند.

همانطور که توسط این دو مثال موفق ذکر شد ، تصاویر برای اینستاگرام بسیار مهم است. یک تصویر رنگارنگ و تأثیرگذار همیشه در اینجا تأثیر می گذارد. آنچه کار نمی کند و خلاف فلسفه اینستاگرام است متن مفصلی است. اگر بازاریابی شما به توضیحات طولانی تکیه دارد ، ممکن است برای کاری که اینستاگرام می تواند انجام دهد مناسب نباشد. همین مورد در مورد تصاویر و فیلم ها نیز صدق می کند. فیلم ها را کوتاه نگه دارید و مخاطبی را با پست های بیش از حد خسته نکنید. آنها فقط حرکت می کنند

هزینه تبلیغات در اینستاگرام

نکته ای که باید در هنگام تبلیغات در اینستاگرام به خاطر بسپارید این است که مذاکره درمورد هزینه ثابت ، نوشتن چک و سپس انتظار نتیجه نیست. اینستاگرام از سیستم پرداخت متفاوتی استفاده می کند ، در جایی که تبلیغ کنندگان برای قرار دادن آگهی خود پیشنهاد می دهند و هزینه ها با توجه به نوع پاسخی که می خواهید یا هزینه هر کلیک (CPC) در کل تعیین می شود. بنابراین اگرچه ممکن است به سادگی خرید فقط یک "بسته" تبلیغاتی با یک ایستگاه تلویزیونی نباشد ، بلکه امکان دستیابی بیشتر ، نتایج بهتر و داده های مفید کاربر را نیز فراهم می کند که می تواند به شما در هدف گیری بهتر بازار کمک کند.

افکار نهایی

اینستاگرام گزینه های تبلیغاتی زیادی برای مشاغلی دارد که به دنبال ورود به سیستم هستند. مثل همیشه ، اگر واقعاً بدانید که چگونه می توانید محصول یا خدمات خود را به گونه ای بفروشید که مکمل تبلیغات تبلیغاتی شما به بهترین وجه باشد ، بیشترین موفقیت را خواهید داشت.

اگر در حال بازاریابی جوان تر هستید و از دستگاه های تلفن همراه زیادی استفاده می کنید ، باید در اینستاگرام به فکر بازاریابی باشید. این شبکه گسترده ای را به بازار عرضه می کند که کاملاً جوان و باهوش از تلفن همراه ، ادب و فناوری است.

با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی رسانه های اجتماعی ، ابزارها و فن آوری های لازم را برای رفع چالش های فردا بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

میلاد بازدید : 390 پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 0:57
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 295
  • بازدید کلی : 12626
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی