loading...

تجربیات مارکتینگ

حتی قبل از افزایش آشکار محبوبیت به دلیل همه گیر 2020 ، جریان پخش مستقیم برای شرکت هایی که سعی در ارتباط معنادار با مخاطبان خود داشتند ، روند رو به رشدی داشت.

اما آنچه اکنون متفاوت است این است که سایر مشاغل و شرکا ارزش این رسانه را می بینند و در جریان حمایت مالی سرمایه گذاری زیادی می کنند.

چگونه می توانید از این علاقه برای بهره گیری از برنامه بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید و از رویدادهای زنده برای تعامل و تبدیل استفاده کنید؟

حتی قبل از افزایش آشکار محبوبیت به دلیل همه گیر 2020 ، جریان پخش مستقیم برای شرکت هایی که سعی در ارتباط معنادار با مخاطبان خود داشتند ، روند رو به رشدی داشت.

اما آنچه اکنون متفاوت است این است که سایر مشاغل و شرکا ارزش این رسانه را می بینند و در جریان حمایت مالی سرمایه گذاری زیادی می کنند.

چگونه می توانید از این علاقه برای بهره گیری از برنامه بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید و از رویدادهای زنده برای تعامل و تبدیل استفاده کنید؟

بیایید در مورد آن صحبت کنیم ، به سؤالات اصلی که ممکن است پاسخ دهید:

  • جریان حمایت شده چیست؟
  • چرا باید در جریان حمایت مالی سرمایه گذاری کنید؟
  • بهترین ابزارها برای پخش زنده تحت حمایت چیست؟

جریان حمایت شده چیست؟

هنگامی که پخش زنده به اندازه کافی محبوب شد که در مقیاسهای بزرگتری ساخته شده و مشاهده شود ، به عنوان یک کانال ارتباطی بین شرکت ها ، هنرمندان ، تأثیر گذاران و عموم آنها آغاز شد.

آنها به سرعت فهمیدند که پخش آنلاین ، جذابیت بیشتری نسبت به یک برنامه تلویزیونی ایجاد می کند ، بنابراین چرا از این قدرت برای جذب و تبدیل سرب برای مارک ها و شرکای آنها استفاده نمی شود؟

یک جریان حمایت مالی ، هر رویدادی زنده در اینترنت است که توسط شرکت هایی که می خواهند تصویر خود را با شما در ارتباط باشند ، تأمین می شود و تولید می شود.

این قالب در ابتدای سال 2020 ، هنگامی که همه گیری Covid-19 حضور در رویدادهای فیزیکی را غیرممکن ساخت ، واقعاً محبوب شد .

بدون فعالیت بدنی برای مشارکت ، این مشاغل دریافتند که می توانند نتایج متفاوتی را (یا حتی بیشتر) در تعامل با مخاطبان دیجیتال داشته باشند.

چرا باید در جریان حمایت مالی سرمایه گذاری کنید؟

تصادفی نبود که تعداد باورنکردنی هنرمندان و مشاغل از سکوهای خود برای پخش محتوای تعاملی و نمایش بیشتر به برندهای مرتبط استفاده کنند.

جریان حمایت مالی بسیار جذاب است ، زیرا باعث می شود بینندگان بخشی از روند را حس کنند. این رسانه همچنین ثروتمندتر است ، جایی که می توانید قالب ها را ادغام کنید ، قصه گویی قانع کننده و تصاویر را برای متقاعد کردن منجر به انجام اقدامات جدید به سمت تبدیل کنید.

اثبات این امر در برخی از آمارهای چشمگیر قابل مشاهده است : 40٪ از بینندگان پخش زنده اعتراف می كنند كه رسانه شانس خرید خود را افزایش می دهد. و شرکت هایی که به صورت زنده ادامه می یابند از جستجوها 41٪ افزایش می یابند.

این اعداد به تنهایی برای متقاعد کردن برخی شرکاء برای پیوستن به شما کافی است.

هنگامی که به درستی انجام شد ، جریان حمایت مالی می تواند بیشتر وفاداری مشتری شما را ادغام کند ، دیدگاه شما را بالا ببرد و مخاطبان جدیدی را برای همه مارک های مرتبط با شما به ارمغان بیاورد.

بهترین ابزارها برای پخش زنده تحت حمایت چیست؟

بنابراین اکنون می دانید بیشتر در مورد فرصت هایی که باید درگیر شوید و آگاهی از برند را افزایش دهید . اما چگونه شروع می شود؟

یک حمایت مالی موفقیت آمیز ، مطلبی که به محتوا می آورد و منجر به تولید سرب برای همه شرکای شما می شود ، به ابزارهای مناسب برای بهبود کیفیت و تعامل نیاز دارد.

به این معنا ، ما می خواهیم برخی از بهترین نرم افزارها ، خدمات و فناوری های موجود در بازار را به شما نشان دهیم تا در رسیدن به آن اهداف به شما کمک کنند. آن را بررسی کنید!

استودیوی OBS

اگر می توانیم به ده سال گذشته برگردیم ، خواهیم دید که یک پخش حرفه ای (از طریق اینترنت یا خارج از اینترنت) به سرمایه گذاری زیادی در تجهیزات و پشتیبانی از استعدادهای خاص نیاز دارد.

این مورد دیگر نیست و بیشتر آن مربوط به OBS Studio یا Open Opencast Software است: یک مجموعه رایگان با منبع آزاد برای ضبط ویدیو و پخش مستقیم.

OBS تمام ابزارهای لازم برای پخش حرفه ای و شبیه تلویزیون را دارد:

  • صحنه های از پیش تعیین شده؛
  • ترکیب آسان برای چندرسانه ای (مانند حروف ، تعاملات اجتماعی ، مارک های حمایت شده و کدهای QR).
  • کنترل صوتی زنده و آسان برای استفاده
  • ادغام با رسانه های اجتماعی و موارد دیگر.

همه این موارد در یک رابط بصری و یک جامعه محکم در پشت آن به شما کمک می کند تا جریان کاملی را برای مخاطبان خود تنظیم کنید.

بزرگنمایی

بسته به نوع جریانی که می خواهید انجام دهید ، می خواهید میهمان باشید. شاید یک بحث گسترده تر باشد یا اینکه یک اسپانسر را برای صحبت در مورد یک محصول یا خدمات بیاورید.

بزرگنمایی این کار را آسان می کند. نرم افزار ویدئو کنفرانس نه تنها به ارمغان می آورد با کیفیت عالی به صدا و عکس اما همچنین دارای چند ویژگی اضافی به غنی سازی محتوای . برخی از این موارد عبارتند از:

  • زمینه های سفارشی ، مبتنی بر هوش مصنوعی.
  • کنترل اتوماتیک دوربین که بر کسی که صحبت می کند تمرکز دارد.
  • ابزار میانجیگری و سازمانی برای راهنمایی و متعادل کردن مشارکت میهمانان.

YouTube

پس از تهیه فیلمنامه ، میهمانان و تنظیمات خود ، زمان آن است که به صورت زنده بروید.

و دو کانال اصلی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید.

بیایید با YouTube شروع کنیم . یکی از اصلی ترین مزیت های آن محبوبیت خود سایت است. بیشتر مخاطبان شما از YouTube استفاده می کنند ، و با آن آشنا هستند.

این به شما کمک می کند تا یک جریان مستقیم با سایر رسانه های اجتماعی و حتی محتوای ویدیویی که قبلاً منتشر شده است ادغام شوید.

اما مزایای دیگری نیز وجود دارد. پخش مستقیم YouTube از چت پولی (سوپر چت) و امکان بازدید از لحظه قبلی در پخش پشتیبانی می کند و سپس فوراً به فید زنده برگردید.

چرخش

Twitch آمازون به دلیل صحنه پخش بازی خود مورد توجه قرار گرفت ، اما بیشتر برای انواع متنوع مطالب استفاده می شود.

نکته این است که بسته به مخاطب ، Twitch می تواند تعداد بیشتری از YouTube را به خود جلب کند ، اما به این ترتیب بیشتر روی درگیری متمرکز است.

به این ترتیب ، شما ابزارهای بیشتری برای تعامل با آنها و حتی ایجاد وفاداری برای برنامه محتوای زنده خود در اختیار دارید.

به عنوان مثال ، Twitch یک مدل اشتراک بومی دارد که با Amazon Prime یکپارچه شده است. یک راه آسان برای ایجاد مخاطبان پایه و ایجاد یک استراتژی بلند مدت - ثبات و تعداد قابل پیش بینی همیشه حامیان بیشتری را به همراه خواهد داشت.

رسانه های اجتماعی

این مورد در لیست ما برای پوشش کلیه کانالهای اصلی رسانه های اجتماعی است که امروز برای پخش مستقیم استفاده می شود. توییتر و اینستاگرام احتمالاً متداول ترین مورد استفاده برای آن هستند.

خوب فکر کردن در مورد آنها این است که آنها به راحتی قابل استفاده هستند و به طور مستقیم با هدایت شما در ارتباط هستند. هر کسی که شما را دنبال کند ، به طور بالقوه حداقل بخشی از پخش شما را تماشا خواهد کرد زیرا آنها مجبور نیستند هیچ اقدامی انجام دهند. حامیان مالی آن برداشت ها را دوست خواهند داشت.

روند نزولی معمولاً در محدودیت های آنهاست. این کانال های رسانه های اجتماعی انعطاف پذیری کمی را در معرض محتوا و حامیان مالی شما ارائه می دهند. آنها ادغام بحث را از خارج کمی دشوار می کنند - زیرا آنها می خواهند شما تا آنجا که ممکن است در اکوسیستم خود بمانید.

زنده

تا کنون ، ما در مورد ابزارهایی صحبت می کنیم که باعث می شود جریان حمایت شده شما ، با کنترل محتوای و تعامل اساسی با مخاطبان شما ، اتفاق بیفتد.

اما اگر واقعاً بتوانید این رویداد را به یک نیروگاه نامزدی تبدیل کنید ، چه می کنید؟ این دقیقاً همان کاری است که Live می تواند برای شما انجام دهد.

Live یک سرویس برای کمک به شما در پخش نیست بلکه همراهی برای تبدیل بینندگان به شرکت کنندگان فعال است. این برنامه به شما کمک می کند تا محتوای تولید شده توسط کاربر را مدیریت کرده و از آنها استفاده کنید ، هر بستر رسانه اجتماعی ممکن را در جریان خود قرار دهید ( برای مثال با یک دیوار رسانه اجتماعی ) و تعامل غنی تر را برای شرکت کنندگان ارائه دهید.

این می تواند برای تعامل فن ، ارتباطات شرکتی و تجربیات برند استفاده شود - هر آنچه برای شرکایی که مایل به بخشی از مطالب شما باشند جذاب و جذاب است.

برای پخش حمایت مالی ، این فرمول صحیح است: یک محتوای خوب تولید شده ، پخش با کیفیت و درایو مناسب برای شرکت در مخاطبان شما.

بنابراین در مورد شروع استراتژی جریان خود و شامل آن در برنامه بازاریابی دیجیتال چگونه؟ بنابراین با کارشناسان ما صحبت کنید و ببینید که چگونه ابزارهای ما راه حلهای مناسب برای شما هستند !

میلاد بازدید : 282 پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 1:12
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 393
  • بازدید کلی : 12724
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی