loading...

تجربیات مارکتینگ

در حال حاضر ، اگر می خواهید یک مرجع در حوزه خود باشید ، ضروری است که استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود را نوآوری کنید .

یکی از راه های انجام این کار ، استفاده از مفهوم Newsjacking ، روشی است که با هدف استفاده از یک موضوع یا موضوع داغ ، برای تبلیغ برند شما امکان پذیر است.

با تحول دیجیتالی ، اطلاعات سریعتر می شوند ، اما به سرعت با محتوای جدید جایگزین می شوند.

در حال حاضر ، اگر می خواهید یک مرجع در حوزه خود باشید ، ضروری است که استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود را نوآوری کنید .

یکی از راه های انجام این کار ، استفاده از مفهوم Newsjacking ، روشی است که با هدف استفاده از یک موضوع یا موضوع داغ ، برای تبلیغ برند شما امکان پذیر است.

با تحول دیجیتالی ، اطلاعات سریعتر می شوند ، اما به سرعت با محتوای جدید جایگزین می شوند.

این چابکی طول می کشد تا وقت خود را از دست ندهید و هنوز هم بتوانید موادی تولید کنید که برای برجسته کردن شرکت شما مفید باشد.

چگونه در مورد کسب اطلاعات بیشتر در مورد Newsjacking و چگونه این روش می تواند نتایج خوبی برای برند شما به ارمغان بیاورد؟ در این پست موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

  • اهمیت تبلیغ برند شما چقدر مهم است؟
  • اصطلاح Newsjacking چیست و چه زمانی به وجود آمد؟
  • مراحل خبری که باید بدانید مراحل شما چیست؟
  • ویژگی های یک عمل Newsjacking چیست؟
  • بهترین راهنمایی ها برای عملی کردن Newsjacking در شرکت شما چیست؟
  • چه شرکت هایی از Newsjacking استفاده زیادی می کنند؟

فقط خواندن را ادامه دهید و آن را بررسی کنید!

اهمیت تبلیغ برند شما چقدر مهم است؟

قبل از اینکه عمیق تر به معنای و کاربرد Newsjacking بپردازیم ، باید اهمیت دانستن نحوه صحیح قرار دادن نام تجاری خود را توضیح دهیم.

امروزه کاربران ارتباط بیشتری دارند و بنابراین برنامه های استراتژیک زیادی را برای اعمال اقدامات صحیح انجام می دهد.

اهمیت دیجیتالی دیگر یک افتراقی نیست ، بلکه یک تعهد برای کسانی است که می خواهند در چنین بازار رقابتی و بحث برانگیزی ایستادگی کنند.

قیمت ها و محصولات با کیفیت دیگر برای شرکت شما به عنوان یک مقام در منطقه عملیاتی خود کافی نیست.

چه با تبلیغات پولی یا استراتژی هایی که باعث ایجاد ترافیک ارگانیک می شوند - مانند بازاریابی محتوا - شرکت شما باید در متنوع ترین کانال های ارتباطی و موتورهای جستجو حضور داشته باشد.

تعجبی ندارد که مطالعات نشان می دهد 88 درصد شرکت ها در رسانه های اجتماعی فعالیت می کنند.

علاوه بر مشاهده آنلاین و تعامل با عموم ، شرکت ها درنهایت مزایای دیگری از جمله افزایش ترافیک در صفحات خود و به تبع آن فروش بیشتر را به دست می آورند.

بنابراین تولید محتوای مرتبط برای موفقیت در تجارت ضروری است.

ممکن است از طریق پست توییتر یا محتوای کاملتر و کاملتر در وبلاگ شرکت شما باشد: مسیرهای تبلیغی متنوع ترین هستند.

ارتباط برند شما با اخبار مرتبط و فعلی نیز می تواند جالب باشد و دقیقاً اینجاست که مفهوم Newsjacking وارد می شود.

اصطلاح Newsjacking چیست و چه زمانی به وجود آمد؟

دیوید میرمان اسکات کتاب " قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی " را در سال 2007 راه اندازی کرد تا به تغییر در نحوه کار ما در این مناطق با رشد اینترنت بپردازد.

دیوید ارتباط بیشتری با این منطقه برقرار کرد و روابط بین مارک ها و مصرف کنندگان را در دنیای دیجیتال تحلیل کرد و در سال 2011 مفهوم Newsjacking را ایجاد کرد.

این روش شامل استفاده از یک رویداد خاص یا اخبار برای تبلیغ محصول یا حتی یک برند است.

به عبارت دیگر ، شما می توانید توجه بیشتری به شرکت خود از اطلاعات مربوطه کنید که در حال حاضر توجه کاربران را جلب می کند.

ایده این است که نوعی محتوا تولید کنیم - از یک اقدام سرگرم کننده تر تا یک تحلیل عمیق تر - درباره موضوعی که هم اکنون در حال افزایش است.

شما تعامل با نام تجاری خود را به روشی ارگانیک ترقی می کنید و مصرف کنندگان بالقوه را از طریق رویدادی که شرکت شما هیچ ارتباط مستقیمی با آن نداشته است ، جذب می کنید.

این به شما امکان می دهد تا از محبوبیت یک شماره برای ارتقاء مشاغل خود استفاده کنید.

به عنوان مثال ، با استفاده از هشتگ ترین اظهار نظر در روز در توییتر و ارتباط با مطالب شما ، این است که کاربرانی که به پست شما نگاه نمی کنند ، در نهایت تحت تأثیر عملکرد شما قرار بگیرند.

به عبارت دیگر ، شما می توانید منجر به جذب شرکت بیشتر ، ایجاد تعامل و افزایش اهمیت برند خود شوید.

همیشه موضوع مورد استفاده برای تبلیغ برند شما نیاز به ارتباط مستقیمی با حوزه تخصص شما ندارد. با این حال ، لازم است که هر موقعیتی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید و مشخص کنید که آیا تعامل نتایج مثبتی را برای شرکت شما به همراه خواهد داشت یا خیر.

یک عمل ضعیف برنامه ریزی شده می تواند به اعتبار شما آسیب برساند.

مثال خوبی از استفاده Newsjacking زمانی بود که شرکت های هوایی شروع به پرداخت هزینه برای هر چمدان چک شده کردند.

برای یک فروشگاه چمدانی ، زمان ایده آل برای ارائه کیسه های حمل کننده متناسب با شرایط لازم برای ورود به هواپیما بدون پرداخت هزینه بود.

با چنین رقابت لازم است راه های هوشمندانه و خلاقانه ای برای تبلیغ برند خود پیدا کنید.

اگر می خواهید از طریق استراتژی های بازاریابی نتایج شرکت خود را بهبود بخشید ، Newsjacking یک جایگزین عالی است.

مراحل خبری که باید بدانید مراحل شما چیست؟

برای انجام یک اقدام موثر Newsjacking ، مهم است که بدانید چرخه خبر چیست. از این گذشته ، زمان بندی ضروری است به طوری که فعالیت شما خیلی دیر در نظر گرفته نشود. لازم است سریع عمل کنید.

زندگی یک خبر
منبع: Newsjacking.com

از آنجا که اخبار معمولاً واقعی است ، باید خود را در زمان مناسب قرار دهید. مطابق نمودار فوق ، به محض بحث درباره یک خبر یا یک رویداد ، زمان آن فرا رسیده است که برنامه خود را عملی کنید - کاری که نیاز به کارآیی و سرعت دارد.

از این گذشته ، هیچ دلیلی وجود ندارد که اولین شرکتی باشد که خود را در مورد وزوز قرار می دهد و قادر به ایجاد تأثیر مؤثر نیست.

دقت در اجرای استراتژی شما بسیار مهم است ، از اینکه محتوای تولید شده برای کاربرانی که تحت تأثیر قرار می گیرند جالب باشد.

از نقطه دوم نمودار ، احتمال تولید چیزی جالب یا حتی اصلی سخت تر می شود. افراد بیشتری از قبل در مورد آن آگاهی دارند و شرکت شما با ایده اعمال Newsjacking تنها شرکت در بازار نخواهد بود.

پس از اوج چرخه خبر ، اکنون سرمایه گذاری زمان و حتی منابع در تلاش برای پیوند یک رویداد با مارکت شما خیلی دیر شده است.

با گذشت زمان ، علاقه عمومی در حال کاهش است و اخبار و اطلاعات دیگر در حال ظهور و شروع چرخه های جدید هستند.

به طور کلی آگاه بودن از آنچه در شبکه های اجتماعی و رسانه ها اتفاق می افتد ، ضروری است که زمان یک اقدام Newsjacking را از دست ندهید.

اگر یک واقعیت برای عموم کمتر مورد توجه قرار می گیرد - مهم نیست که چقدر به تجارت شما شباهت داشته باشد یا ایده شما نیز بهتر باشد - وقت آن است که در مورد سایر اقدامات فکر کنید.

ویژگی های یک عمل Newsjacking چیست؟

برخی از ویژگی ها هنگام برنامه ریزی یک اقدام Newsjacking باید مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند.

اگر محتوای صحیحی برای تقریب واقعیت با نام تجاری خود نداشته باشید ، هیچ نکته ای در شناسایی محبوبیت یک رویداد خاص به سرعت وجود ندارد.

از نکات زیر آگاه باشید.

توجه کاربر را جلب کنید

اینترنت پر از اطلاعات است ، از محتوای بد گرفته تا ایده های درخشان. بنابراین شما باید راهی برای جلب توجه کاربر پیدا کنید.

به برخی از ویژگی هایی فکر کنید که باعث می شود مصرف کننده بتواند موقعیت تجاری شما را در بین اطلاعات بسیار دیگر پیدا کند: این یک افتراقی است.

محتوای مرتبط تولید کنید

تولید مواد صرفاً برای پیروی از این روند نتایج مثبتی برای برند شما به همراه نخواهد داشت.

مهم است که مطالب مرتبط باشند و واقعاً منطقی باشند ، چه از طریق یک ایده جالب تر و چه از طریق یک مقاله عمیق تر. یک اقدام کارآمد به یک تبلیغ عالی برای شرکت شما تبدیل می شود .

در مورد ویروسی شدن فکر کنید

برای ایستادن در اینترنت ، باید به مطالبی فکر کنید که به راحتی به اشتراک گذاشته می شوند ، و در بهترین حالت ، در شبکه ویروسی می شود.

با تولید محتوا متناسب با این سه ویژگی ، اقدام Newsjacking شما تمایل دارد که کارآمد باشد و نتایج مثبتی را برای برند شما تولید کند.

بهترین راهنمایی ها برای عملی کردن Newsjacking در شرکت شما چیست؟

اکنون که اطلاعات بیشتری در مورد Newsjacking می دانید چگونه می دانید اقدامات لازم برای عملی کردن این روش را انجام می دهید؟

برای کمک به شما در این کار ، ما نکاتی مهم را که می تواند استراتژی شما را کارآمدتر کند ، جدا کرده ایم.

از کانالهای اصلی هشیار بمانید و نظارت کنید

برای اتلاف وقت در یک رویداد یا یک خبر ، لازم است کانال های اصلی ارتباطات و رسانه ها کنترل شوند.

از ویژگی هشدارها استفاده کنید و همیشه به موضوعات اصلی نظر داده شده در شبکه های اجتماعی و انجمن ها توجه داشته باشید . به این ترتیب ، می توانید مدتی را نسبت به رقابت بدست آورید.

کلمه کلیدی مناسب را انتخاب کنید

وقتی خبرهایی پیدا می کنید که ممکن است برای تبلیغ برند شما مفید باشد ، فکر کردن در مورد کلمات کلیدی مناسب برای یافتن ایده شما در موتورهای جستجو ضروری می شود.

به همین دلیل SEO (بهینه سازی موتور جستجو) نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تولید تفکر محتوا درباره آن بسیار حیاتی است.

به سرعت محتوای با کیفیت تولید کنید

زمان همه چیز در مورد Newsjacking است ، بنابراین مهم است که به سرعت مطالب را تولید کنید ، اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شما جزو اولین افرادی است که خود را در مورد موضوع قرار داده است.

با این وجود ، برای تولید یک ماده مناسب و با کیفیت ، احتیاط و احتیاط لازم است. در غیر این صورت ، تبلیغات تولید شده ممکن است منفی باشد.

از هیچ رویدادی برای تبلیغ برند خود استفاده نکنید

صحبت از تبلیغات منفی ، درک این نکته ضروری است که از همه چیز در حال افزایش در بین کاربران نباید برای تبلیغ برند شما استفاده شود.

در میان طوفان سندی که در سال 2012 وارد ایالات متحده شد ، فروشگاه Sears ایده بدی برای استفاده از هشتگ #HurricaneSandy برای تبلیغ محصولات خود داشت.

خبرهای تبلیغاتی sears

نتیجه گیری البته وحشتناک بود .

چه شرکت هایی از Newsjacking استفاده زیادی می کنند؟

برای بهتر نشان دادن اقدامات کارآمد Newsjacking در بازار ، ما تعدادی از شرکتهایی را که از این مفهوم استفاده کرده اند به بهترین روش ذکر کرده ایم.

شکلات کیت کت

هنگامی که آیفون 6 به بازار عرضه شد ، در سال 2014 ، کاربران در سراسر جهان شروع به شکایت از خم شدن تلفن هنگام ذخیره شدن در جیب های پشتی می کنند.

در حالی که تالارهای آنلاین و توییتر بر سر مسئله خمش بود ، شرکت بیمه ادعا کرد که این مدل تاکنون قوی ترین و تاکنون بوده است.

KitKat هیچ وقت برای انتشار یک صدای جیر جیر خنده دار در مورد چگونگی خم شدن میله های شکلاتشان هدر نداد ، اما شکست - ارتباط مستقیمی با آرم آنها "استراحت داشته باشید ، یک کیت کات داشته باشید".

اخبار خبری kitkat

توییت بیش از 26 هزار بازتوییت و 13 هزار لایک دریافت کرد.

اوره

شما از قبل می دانید که سوپر بول یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی روی کره زمین است و مخاطبان عظیمی در پایان فصل فوتبال آمریکا در ایالات متحده حضور دارند.

اما در سال 2013 ، قطع برق در وسط مسابقه به عنوان موضوع داغ گفتگو تبدیل شد زیرا اکثر کشورها بازی را تماشا می کردند.

خبرنامه سنگ معدن

Oreo با ارسال ساده ای از محصول اصلی خود - کوکی های پر شده - تقریباً 20،000 لایک در فیس بوک دریافت کرد و باعث شد توییتر پست خود را در مدت زمان کوتاه بیش از 15،000 بار بازگرداند.

علاوه بر تعامل با عموم ، پورتال های تخصصی در بازاریابی برجسته عمل مثبت شرکت بودند.

بنابراین Newsjacking راهی عالی برای جلب توجه بیشتر از حد انتظار است.

از طریق اجرای صحیح برخی اقدامات ، گرایش به این است که شما توجه بیشتری به برند خود داشته باشید و اندکی از محبوبیت یک رویداد یا خبرهای در حال افزایش را به خود جلب کنید.

آیا می خواهید تکنیک های بیشتری را یاد بگیرید که می توانند استراتژی بازاریابی محتوا را بهبود بخشند؟ در این پست توضیح می دهیم که محتوای تولید شده توسط کاربر چیست و چگونه می تواند نتایج شما را تقویت کند. آن را بررسی کنید!

میلاد بازدید : 603 پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 1:16
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 291
  • بازدید کلی : 12622
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی