loading...

تجربیات مارکتینگ

برای تقویت بازاریابی محتوا خود در سال 2020 ، با 23 بهترین افزونه SEO آشنا شوید

آیا در مورد افزونه های SEO برای وردپرس شنیده اید؟ آنها ابزارهای ضروری برای تکمیل ویژگی های یک وب سایت یا وبلاگ هستند.

در این مقاله ، 23 گزینه عالی را ارائه می دهیم که به بهینه سازی استراتژی شما کمک خواهد کرد. اگر سؤال دارید این افزونه ها چیست و چگونه کار می کنند ، در زیر آنها را بررسی کنید.

برای تقویت بازاریابی محتوا خود در سال 2020 ، با 23 بهترین افزونه SEO آشنا شوید

آیا در مورد افزونه های SEO برای وردپرس شنیده اید؟ آنها ابزارهای ضروری برای تکمیل ویژگی های یک وب سایت یا وبلاگ هستند.

در این مقاله ، 23 گزینه عالی را ارائه می دهیم که به بهینه سازی استراتژی شما کمک خواهد کرد. اگر سؤال دارید این افزونه ها چیست و چگونه کار می کنند ، در زیر آنها را بررسی کنید.

افزونه های زیر را ارائه خواهیم داد:

  1. SEO SEO
  2. SEOPress
  3. W3 کش کامل
  4. همه در یک بسته SEO
  5. جستجوگر پیوند شکسته
  6. جستجوگرها
  7. رتبه ریاضی
  8. بسته حق بیمه جستجوگرها
  9. WP متا SEO
  10. رنکی
  11. سیرابی سیرابی
  12. محتوای ساختار یافته
  13. ارسال های قدیمی
  14. ویژگی های Alt تصویر خودکار
  15. مدیر دارایی
  16. دستیار نوشتن جستجوگرها SEMrush
  17. قطعه های همه در یک طرحواره غنی
  18. تجزیه و تحلیل کنید
  19. واقعا SSL ساده
  20. تبدیل سنگ
  21. ضد هرزنامه
  22. صفحه سریع / ارسال تغییر مسیر
  23. ShortPixel

افزونه های SEO برای وردپرس چیست؟

افزونه های SEO WordPress ابزاری هستند که برای تکمیل ویژگی ها در وب سایت ها و وبلاگ ها ایجاد شده اند و آنها را کامل تر می کنند.

آنها گزینه های مختلفی را برای کاربری صفحات خود در اختیار کاربران قرار می دهند. بنابراین ، برآورده کردن نیازهای استراتژی آسانتر می شود.

یکی از این توابع تجزیه و تحلیل سئو است که توسط هیچ ابزار بومی وردپرس انجام نمی شود. اگر برای بهبود نتایج خود با دیجیتال مارکتینگ باید به دنبال پارامترهای بهینه سازی وب باشید ، باید یک افزونه خاص برای آن کار نصب کنید.

با Stage یک وبلاگ موفق ایجاد کنید!

23 پلاگین بهترین SEO

اکنون که مفهوم و این ابزارها را درک کردید ، ما لیستی از 23 افزونه برای SEO ارائه می دهیم و به شما نشان می دهیم که چگونه آنها کار شما را بهبود می بخشند.

1. SEO SEO

Yoast یکی از معروف ترین افزونه های SEO برای وردپرس است و این تصادفی نیست. این انعطاف پذیری زیادی را برای مقابله با انواع مختلف محتوا ارائه می دهد.

می توانید چندین چیز از قبیل عنوان ها ، توضیحات متا و استفاده از کلمات کلیدی را بررسی کنید. Yoast حتی برای کاربران مبتدی نیز بسیار دوستانه است. با این حال ، اگر از قبل اطلاعات کمی در مورد این ابزار دارید ، می توانید از منوی پیشرفته استفاده کنید.

2. SEOPress

این افزونه قدرتمند برای سئو و استفاده بسیار ساده است. این شامل ویژگی هایی است که در این نوع ابزار انتظار می رود مانند تغییر مسیر ، عناوین ، توضیحات و XML و تصویر XML.

مانند Yoast ، این سیستم عامل با تنظیم مناسب تر مبتدی و همچنین ویژگی های پیشرفته تری برای کاربران با تجربه ارائه شده است. با این حال ، به عنوان یک مقایسه ، SEOPress دارای نسخه حق بیمه مقرون به صرفه تر است .

3. W3 Total Cache

این افزونه به بهبود سرعت وب سایت شما کمک می کند . از چندین ویژگی مانند فشرده سازی پرونده استفاده می کند.

با این حال ، تنظیم این ابزار چندان ساده نیست. با این وجود ، همه کارها ارزشمند هستند ، به خصوص برای افرادی که وب سایت با تعداد بازدید بسیار بالایی دارند (روزانه بیش از 500 نفر).

4. همه در یک بسته SEO

All In One SEO Pack یکی دیگر از افزونه های عالی SEO برای وردپرس است ، مشابه SEO Yoast. این به بهینه سازی وب سایت های وردپرس و محتوای موتورهای جستجو کمک می کند. این نرم افزار دارای بسیاری از ویژگی های مفید مانند بهینه سازی کلمه کلیدی ، ایجاد نقشه سایت XML و تولید متا تگ است .

اگر در حال حاضر از SEO Yoast استفاده می کنید ، اما می خواهید بسته All in One SEO را آزمایش کنید ، باید بدانید که یک ابزار وارداتی برای آن وجود دارد. این گزینه با انتقال داده ها و تنظیمات پلاگین های قبلی برای انتقال راحت ، کار را آسان تر می کند.

5. جستجوگر لینک شکسته

پیوندهای شکسته همواره تأثیر قابل توجهی در عملکرد وب سایت دارند. آنها توانایی موتور جستجو را برای ردیابی وب سایت شما ، رتبه بندی مطالب شما اشتباه گرفته و کاهش می دهند . علاوه بر این ، احساس بدی در خوانندگان شما ایجاد می شود.

به همین دلیل یافتن و رفع این لینکهای خراب چه داخلی و چه خارجی بسیار مهم است.

این افزونه وردپرس فارغ از اندازه وب سایت شما ، کار را برای شما انجام می دهد. تمام صفحات شما را برای پیوندهای شکسته ردیابی می کند و تصاویر از دست رفته را شناسایی می کند.

6. جستجوگرها

رویکرد SEOquake با آنچه قبلاً مورد استفاده قرار می گرفت کاملاً متفاوت است. کار از طریق یک برنامه افزودنی Google Chrome انجام می شود ، به شما امکان می دهد بدون نیاز به داشبورد ، آنالیز سئو را در صفحات انجام دهید.

همچنین می توان پیوندهای داخلی و خارجی را بررسی کرد ، صادرات داده های تحلیل شده و استفاده از آنها برای ایجاد KPI ها.

7. رتبه بندی ریاضی

Rank Math یکی دیگر از افزونه های مفید SEO برای وردپرس است که اخیراً محبوبیت آن در حال افزایش است. پیشنهاد این است که ویژگی های رایگان بیشتری نسبت به موارد ارائه شده در Yoast SEO و All in One SEO Pack ارائه شود.

ویژگی های اصلی عبارتند از:

  • تنظیمات بهینه از پیش انتخاب شده.
  • ادغام کنسول جستجوی Google؛
  • وارد کردن سایر تنظیمات افزونه؛
  • ادغام با قطعات
  • ابزار تجزیه و تحلیل پیشرفته جستجوگرها؛
  • بهینه سازی رسانه های اجتماعی.

8. بسته حق بیمه جستجوگرها

Premium SEO Pack افزونه ای است که برای کمک به بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو طراحی شده است. این نرم افزار با ابزاری ارائه می شود که به سرعت بیشتر وب سایت کمک می کند و تجربه ای بسیار رضایت بخش را به کاربران ارائه می دهد.

همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند که لینک پیوند داخلی را در وب سایت شما بهبود بخشید ، که از نظر سئو واقعا مهم است. این ابزار تصاویر وب سایت شما را نیز بهینه می کند.

Premium SEO Pack با ویژگی قطعه وب سایت ارائه می شود ، بنابراین می توان پست های شما را با ویژگی بهینه سازی در صفحه وبلاگ خود در نتایج جستجوی Google برجسته کرد.

9. WP متا SEO

WP Meta SEO به شما کمک می کند تا از طریق داشبورد اطلاعات وضعیت SEO را در وب سایت خود ردیابی کنید. یک فرایند بسیار ساده و سریع برای پیکربندی آن وجود دارد و کار کاربران را آسانتر می کند.

مزیت بزرگ این افزونه قابلیت پردازش انبوه SEO است . این کار با ویرایش چندین صفحه به طور هم زمان ، فرآیند بهینه سازی محتوا را سریعتر می کند.

10. مرتبه

اگرچه یک افزونه واقعی SEO نیست ، Rankie به تجزیه و تحلیل نمایش کلی نتایج موتورهای جستجو کمک می کند و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در اصل ، نقش آن پیگیری عملکرد وب سایت شما در SERP ها است . ابزار ساده ، آسان و قابل استفاده است.

11. جستجوگرها Squirrly

این افزونه مخصوصاً برای کاربرانی که متخصص سئو نیستند بسیار مهم است . این به شما کمک می کند تا محتوا با تمرکز بیشتر کاربر ایجاد کنید. بنابراین ، این ابزار به وب سایت شما کمک می کند تا رتبه بهتری در موتورهای جستجو و جذب بازدید کننده داشته باشد.

در میان ویژگی های موجود ، موارد زیر وجود دارد:

  • آمار مربوط به سئو؛
  • ممیزی سئو؛
  • بهترین کلمات کلیدی برای وب سایت

بعلاوه ، SEO Squirrly با Yoast قابل استفاده است. هنگامی که این ابزار محتوای کاملاً سبز را نشان می دهد ، به معنای دوستانه بودن SEO است و می توانید قبلاً آن را منتشر کنید.

12. محتوای ساختار یافته

Google اخیراً سؤالات متداولی را اضافه کرده است که به عنوان نتایج جستجو نمایش داده می شوند. افزونه Structured Content ساده ترین ابزار برای پیاده سازی FAQ در وب سایت وردپرس به منظور بهره گیری از این الگوی نتیجه جدید است.

13. ارسال پست های قدیمی

افزونه Republish Old Posts برای به روزرسانی پست های قدیمی استفاده می شود ، و تاریخ انتشار را دوباره به روز می کند . این باعث می شود پستهای قدیمی در صفحه اصلی شما ، در بالای صفحات پرونده و در فیدهای RSS بمانند.

شما می توانید این کار را انجام دهید این است که بازدید کنندگان جدید بتوانند با محتوای قدیمی شما آشنا شده و درگیرتر شوند.

14. ویژگی های خودکار Alt Alt تصویر

از این افزونه برای افزودن خودکار متن جایگزین به صورت خودکار استفاده می شود . به این ترتیب ، از هدر رفتن وقت خود برای افزودن این محتوا به هر تصویر خودداری می کنید. فقط فراموش نکنید که قبل از بارگذاری آن در وردپرس ، نام پرونده را برچسب گذاری کنید.

15. مدیر دارایی

مدیر دارایی به شما امکان می دهد بارگیری افزونه ها در صفحات خاص ، به ویژه مواردی که دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید تعداد درخواست های موجود در صفحه را کاهش دهید ، که منجر به سریعتر بارگذاری می شود .

16. دستیار نوشتن جستجوگرها SEMrush

افزونه SEMrush SEO Writing Assistant برای وردپرس به اندازه سایر ابزارها کاربرد گسترده ای ندارد ، اما گزینه ای عالی است.

برای استفاده از آن ، به یک حساب کاربری در SEMrush نیاز دارید که می تواند بصورت رایگان ایجاد شود. به شما امکان دسترسی به فقط یک الگوی را می دهد ، بنابراین اگر می خواهید گزینه های بیشتری داشته باشید ، باید به برنامه حق بیمه ارتقا دهید.

SEMrush SEO Writing Assentant محتوای شما را مرور می کند و آن را بر اساس معیارها نمره می دهد ، مانند "نوشتن دوستانه SEO است". از آنجا ، شما می توانید پیشنهادات متنی را با هدف بهبود محتوای شما برای موتورهای جستجو مشاهده کنید.

همچنین به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را اضافه کنید و بر اساس آنها ، توصیه های گزینه های مرتبط را ارائه دهید.

17. همه در یک شات قطعه های غنی

این افزونه به شما کمک می کند قطعه ها را ایجاد و پیکربندی کنید . آنها معمولاً ضروری نیستند ، اما به شما در بهبود سئوی خود و رتبه بهتر در SERP کمک زیادی می کنند.

18. تجزیه و تحلیل کنید

Analytify نسخه رایگان افزونه و گزینه خرید یک برنامه حق بیمه را ارائه می دهد. از جمله ویژگی های رایگان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب با یک کلیک ، که کد Google Analytics را به وب سایت شما اضافه می کند.
  • داشبورد با معیارهای کاربردی آسان از Google Analytics؛
  • تأیید کلمات کلیدی در Google؛
  • دسترسی به کدها برای ایجاد آمار خود
  • لیست با مکان های اصلی کاربران؛
  • آمار عمومی مانند میزان گزاف گویی ، کاربران ، جلسات ، میانگین زمان در صفحه و تکرار کاربران.

19. واقعا SSL ساده

این یک واقعیت شناخته شده است که گوگل وب سایت های HTTPS را از HTTP طرفداری می کند و در رتبه بندی صفحات به آنها مزیت کوچکی می دهد. وب سایت های HTTPS اطمینان حاصل می کنند که بازدید کنندگان شما به یک وب سایت ایمن وصل شده و اعتبار برند شما را ارتقا می بخشند.

بنابراین وقت آن است که اگر این کار هنوز انجام نشده باشد ، وب سایت HTTP خود را به HTTPS هدایت کنید. افزونه وردپرس Really Simple SSL تنها با چند کلیک یکی از ساده ترین راه های انتقال از HTTP به HTTPS را ارائه می دهد ، مادامی که شما قبلاً گواهی SSL به درستی امضا کرده اید.

20. تبدیل سنگ

درج CTA و آگهی های تبلیغاتی در سراسر محتوای شما ممکن است مدت زمان طولانی طول بکشد. با توجه به این نکته ، Rock Convert یک راه حل با تمرکز بر قرار دادن خودکار این عناصر در پست های شماست.

با استفاده از این ابزار می توانید در زمان صرفه جویی کنید و به طور عمده نرخ تبدیل صفحات خود را افزایش دهید.

21. ضد اسپم

آیا می دانید آن نظرات که در آن افراد از این فرصت استفاده می کنند تا وب سایت ها و وبلاگ های خود را با لینک یا کلمات کلیدی مورد استفاده در جهت بهبود سئو تبلیغ کنند؟

با نصب افزونه Anti-Spam می توانید از این کار جلوگیری کنید ، زیرا این کار - بسیار خوب ، از راه فیلتر کردن نظرات اسپم - انجام می شود ، فقط به موارد واقعی اجازه می دهد.

22. صفحه سریع / تغییر مسیر ارسال

صفحه سریع / ارسال تغییر مسیر دو راه برای اضافه کردن تغییر مسیرها در نصب وردپرس شما ارائه می دهد :

  1. تغییر مسیرهای سریع 301 ، که به شما امکان می دهد پیوندهای دائمی را تنظیم کنید.
  2. در یک صفحه خاص ، با استفاده از یک جعبه متا متصل به ویرایشگر پست.

پس از نصب و فعال سازی افزونه ، می توانید بلافاصله استفاده از آن را شروع کنید. به سادگی به صفحه ای که می خواهید یک تغییر مسیر تغییر دهید مراجعه کنید.

23. ShortPixel

ShortPixel یکی از بهترین افزونه های SEO برای وردپرس است که با هدف بهینه سازی تصاویر انجام می شود . آنها را بدون از دست دادن کیفیت فشرده می کند ، داده های EXIF را استخراج می کند و آنها را به روش های دیگر بهینه می کند.

فقط افزونه را نصب کنید ، برخی از تصاویر را آزمایش کنید تا ببینید آیا کیفیت رضایتبخش است و همه موجود در وب سایت خود را بهینه می کنید. بعد از بارگذاری نیز می توانید این پیشرفت را انجام دهید.

افزونه های SEO برای WordPress ابزاری عالی برای بهینه سازی استراتژی شما و بهبود نتایج وبلاگ یا وب سایت شما هستند . با این حال ، شما باید اطمینان حاصل کنید که یک افزونه با کیفیت را انتخاب کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد. همچنین ، از این افزونه ها بیش از حد استفاده نکنید ، زیرا این امر می تواند عملکرد صفحات را به خطر بیاندازد.

آیا می دانید یکی از اصلی ترین جنبه های Google برای رتبه بندی صفحات ، زمان بارگذاری است؟ بنابراین اکنون بررسی کنید که سرعت صفحه شما چگونه کار می کند و بینش رایگان دریافت می کنید. فقط URL خود را در زیر قرار دهید!

میلاد بازدید : 419 پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 1:18
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 123
  • بازدید سال : 428
  • بازدید کلی : 12759
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی