loading...

تجربیات مارکتینگ

0

رسانه های اجتماعی یک استراتژی بازاریابی بسیار وقت گیر است که فکر و برنامه ریزی را در پیش می گیرد. این امر می تواند یکی از چالش برانگیزترین حالت های بازاریابی باشد زیرا به کارآیی آن نیاز دارد تا از منظره دیجیتال در حال حاضر شلوغ استفاده کنید .

صرف نظر از آنچه شما در مورد رسانه های اجتماعی فکر می کنید ، حقیقت سخت این است که برای هر شغلی که امروز سعی در ساختن آن دارد ، ضروری است. این که آیا شما قبلاً آن را امتحان کرده اید و از آن صرف نظر کرده اید ، یا هنوز هم در آنجا سعی در ایجاد آن دارید یا از آن اجتناب کرده اید ، امروز روزی است که یک برنامه رسانه های اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهید تا تلاش های بازاریابی آنلاین شما موفق تر شود.

نام تجاری خود را بشناسید

این مرحله می تواند برای شرکتهای کوچکتر که هنوز فکر نکرده اند برای کسانی که داده اند سخت تر باشد. اگر پیتزا می فروشید ، مفصل پیتزا هستید. اگر چاپگر هستید ، خدمات چاپ ارائه می دهید. درست؟ خوب ، بله و خیر.

ایجاد یک تجارت امروز باید فراتر از محصولات و خدماتی باشد که شما ارائه می دهید. شما باید برای ایجاد یک نام تجاری است که مردم را به خدمات خود را جذب دلیل نام تجاری خود را چیزی است که شما مجموعه جدا از بقیه است. تمام جوانب تجارت خود را در نظر بگیرید و به دنبال مواردی باشید که منحصر به فرد شما باشد. اگر شما یک پیتزا مشترک هستید ، نکته منحصر به فرد فروش شما ممکن است این باشد که در مواد با منبع محلی تخصص داشته باشید و می خواهید تجارت خود را پایدار نگه دارید. اگر چاپگر هستید ، ممکن است به محیط زیست متعهد باشید ، بنابراین از جوهرهای مخصوص و کاغذهای بازیافت شده استفاده می کنید.

نام تجاری خود را تعریف کنید و در راه ایجاد محتوای عالی هستید.خاطبان خود را بشناسید

حالا که شما تصور بهتری نسبت به افرادی که می خواهید باشید ، می توانید مخاطب خاص تری در نظر بگیرید. در حال حاضر ، شما می توانید ببینید که چگونه اولین مرحله به مرحله دوم پیوند می خورد. شما می توانید به یک شخصیت انتخابی تر برای مخاطبان خود نگاه کنید و روی آنچه که آنها را به صفحات رسانه های اجتماعی شما جذب می کند تمرکز کنید مواردی که هنگام تماشای مخاطب هدف خود باید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • سن
  • محل
  • عنوان شغل
  • درآمد
  • نقاط درد (که مشاغل شما می تواند حل کند)
  • بیشترین استفاده از شبکه های اجتماعی

کانال های رسانه های اجتماعی فعلی خود را بشناسید

کانال های رسانه های اجتماعی فعلی خود را بشناسید

شما باید بدانید که کجا هستید و چطور امروز در رسانه های اجتماعی فعالیت می کنید. این به معنای انجام ممیزی از حضور در رسانه های اجتماعی شما است. لیست چک لیست حسابرسی رسانه های اجتماعی شما:

  • امروز از کدام سیستم عامل استفاده می کنید؟
  • آیا صفحات شما با استفاده از تمام ویژگی های سیستم عامل مانند عکس ، تصاویر روی جلد ، بیو / درباره و غیره کاملاً بهینه شده اند؟
  • کدام صفحات بهترین نتیجه را کسب می کنند؟
  • چه پستهایی بهترین نتیجه را کسب می کنند (به عنوان مثال ، پسندیدن و اشتراک گذاری)؟
  • چه کسی با شما ارتباط برقرار می کند؟
  • چند بار ارسال می کنید؟

در اصل ، شما می خواهید آنچه را که کار می کند و آنچه نیست ، تعیین کنید. همچنین می توانید نگاهی بیندازید که صفحات مهمترین چالش برای حفظ در مقایسه با نتایج چیست.

ممکن است نیاز به پایین آوردن برخی از صفحات شما برای تمرکز در کانال های رسانه های اجتماعی باشد که بیشترین حس را برای برند شما ایجاد می کند. این بدان معناست که بسترهای رسانه های اجتماعی بیشترین حس را برای مخاطبان و مشتری ایده آل شما ایجاد می کنند. برای کمک به شما در تصمیم گیری که صفحات تعطیل ، از خودتان دو سوال بپرسید:

  1. آیا مشتری ایده آل من احتمال دارد از این سیستم عامل استفاده می کند؟
  2. آیا تلاشهای من به من در رسیدن به هر یک از اهداف تجاری خود کمک کرده است؟

اگر به هردو یا هردو پاسخ ندهید ، احتمالاً می توانید بر روی سیستم عامل های دیگر متمرکز شوید تا حضور خود را بر روی اجتماعی تقویت کنید.

یکی دیگر از جنبه های مهم ممیزی ، جستجوی حساب های ناخواسته است. برای مجرمان غیر معمول نیست که برای تعدادی از افراد مظنون حساب های کلاهبرداری تنظیم کنند. حساب های وارد کننده می توانند بسیار مضر باشند زیرا می توانند از تکنیکی استفاده کنند که می تواند شما را از جستجوها سیاه کند. اگر چیزی را پیدا کردید که بتواند یک حساب کاربری تحمیل کننده باشد ، حتماً آنها را فوراً گزارش دهید.

تحلیل رقابتی

یک تحلیل رقابتی پیشرفتهای بیشتری را نیز در صفحه های رسانه های اجتماعی خود ایجاد می کند. می بینید که به نظر می رسد رقبا در حال زدن علامت هستند و در کجا کم می شوند.

نگاه کردن به رقبا همچنین به شما کمک می کند تا ببینید صنعت چه کاری انجام می دهد ، بنابراین می دانید که ممکن است فرصت هایی برای منحصر به فرد بودن وجود داشته باشد ، و همچنین مناطقی را که باید در صفحات شخصی خود پوشش دهید.

همچنین می توانید به دنبال سلطه باشید. ممکن است یک رقیب آن را در اینستاگرام بکشد اما در توییتر کاری انجام نمی دهد. این فرصتی دیگر برای شما مسلط می شود. تمام این اطلاعات به شما کمک می کند تا تلاش های اجتماعی خود را برای بیرون از مسابقه تنظیم کنید.

تنظیم و بهینه سازی حساب ها

از یافته های حسابرسی خود استفاده کنید تا به دنبال فرصت هایی برای بهبود پروفایل های موجود خود باشید. به همه ویژگیهای موجود توجه کنید تا در صفحاتی که ایجاد کرده اید سوراخ نشود.

اطمینان حاصل کنید که صفحات خود را با اطلاعات تماس ، تاریخچه شرکت و اطلاعات ، توضیحات محصول و خدمات و استفاده مناسب از عکس ها و فیلم ها در هنگام امکان بهینه کرده اید. شما همیشه باید حساب های خود را تأیید کنید تا مطمئن شوید که احتمال افزایش حساب های واردکننده کمتر می شود.

اگر این اولین بار در رسانه های اجتماعی است ، صفحات خود را با استفاده از همان فرض تنظیم کنید تا صفحات خود را بهینه کنید.

بیانیه های ماموریت ایجاد کنید

بیانیه های ماموریت ایجاد کنید

برای ایجاد یک بیانیه ماموریت عمومی برای صفحات رسانه های اجتماعی خود کافی نیست. در عوض ، شما باید برای هر کانال بیانیه ماموریت ایجاد کنید. این به شما کمک می کند تا تعیین کنید که می خواهید از هر سیستم عامل از خدمات به مشتریان گرفته تا ایجاد جامعه چه چیزی استفاده کنید.

شما باید در نظر داشته باشید که مشتری ایده آل شما کیست و از نیازها و نقاط درد آنها استفاده می کند تا اظهارات ماموریت خود را بیشتر متمرکز کنید. نه زمینه برای بیان ماموریت وجود دارد:

  1. آگاهی از برند
  2. راهنمایی و رانندگی به وب سایت خود
  3. پیش فروش فروش
  4. درآمد
  5. تعامل ایجاد کنید
  6. ایجاد یک انجمن
  7. خدمات مشتری را بهبود بخشید
  8. تعامل مطبوعاتی (به عنوان مثال ، اخبار ، مجلات و وب سایت های صنعت)
  9. بازخورد ارزشمند را جمع کنید

همیشه اطمینان حاصل کنید که شما روی ایجاد محتوا مناسب برای ماموریت تمرکز می کنید. این خطوط را از مبهم نگه می دارد ، و شما با ارسال پیام های مختلط شروع به از دست دادن افراد نخواهید کرد. به عنوان مثال ، اگر می خواهید از فیس بوک برای پاسخ به سؤالات مشتری استفاده کنید ، از پر کردن فید با اطلاعات تبلیغاتی خودداری کنید.

اندازه گیری ها را تنظیم کنید

اندازه گیری تنها راهی است که می توانید تلاش های اجتماعی خود را نشان دهید. این امر می تواند در شرکت هایی که بودجه لازم برای اجرای بازاریابی رسانه های اجتماعی شما لازم است ، مهم باشد. همچنین مهم است که به ردیابی کارهایی که انجام می دهید کمک کنید تا بتوانید موفقیت خود را تقویت کنید. برخی از مهمترین معیارها عبارتند از:

  • نرخ تبدیل
  • زمان صرف شده در وب سایت
  • رسیدن
  • نام تجاری ذکر می کند
  • احساسات
  • کل سهام

با استفاده از معیارهای مناسب ، می توانید مطالب خود را نیشگون بگیرید و حتی در استراتژی خود تجدید نظر کنید . به عنوان مثال ، اگر به طور مداوم به نظر می رسد در مدت زمان طولانی در یک صفحه خاص ، این مارک را از دست ندهید ، ممکن است این پلتفرم فقط برای نام تجاری شما کار نکند.

همچنین می توانید تعیین کنید که بهترین تلاشهای شما بهترین ROI را به دست می آورد. به فراتر از معیارهای غرور نگاه کنید. به سرب ، مراجعه به وب و نرخ تبدیل همه قدرتمند نگاه کنید.

شما می توانید به آزمایش ادامه دهید اما بدانید که ارزش شما کجاست. به این ترتیب ، می توانید پست هایی را که تمایل به کسب بهترین نتایج بر اساس بیانیه های ماموریت خود دارند ، افزایش دهید. در واقع ، اگر نتایج عالی باشد ، اما به وضوح به بیانیه ای که در ذهن داشتید مربوط نمی شود ، غافل از تغییر بیانیه ماموریت نیست. اگر از Facebook برای آگاهی از مارک استفاده می کردید اما به نظر می رسد افراد بیشتری به دنبال خدمات به مشتریان هستند ، تمرکز خود را تغییر دهید تا انتظارات را برآورده کنید.

برنامه جذاب محتوا

برنامه جذاب محتوا

تمام تحقیقات شما و سایر مراحل برنامه شما باید به شما در موقعیت بهتری برای برنامه ریزی مطالب کمک کند. مهم نیست که برنامه رسانه های اجتماعی شما چقدر قوی باشد ، اگر همه این موارد را با محتوای جذاب و جذاب دنبال نکنید ، تلاش های اجتماعی شما با شکست روبرو خواهد شد.

یک تقویم محتوای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید تا آنچه را که می خواهید در چه زمانی و در کدام کانال منتشر کنید نشان دهید. موارد را با استفاده از تصاویر ، اشتراک گذاری پیوند با پست های وبلاگ ، فیلم ها و متن هوشمندانه ترکیب کنید تا افراد درگیر شوند. تقویم شما باید برای تیم شما قابل کنترل باشد و زمان مطلوب ارسال را در نظر بگیرید .

بر اساس گفته های ماموریت خود با ترکیبی متعادل همراه شوید. تعدادی فرمول وجود دارد که باید در نظر بگیرید. شاید ساده ترین قانون 80/20 باشد که 80٪ به اطلاعات ، آموزش و سرگرمی اختصاص یافته و 20٪ آن نیز به فروش اختصاص یافته است. همچنین قانون ایده سوم وجود دارد ، که یک سوم ایده های مشترک را از رهبران فکر ، یک سوم تعامل شخصی با پیروان شما و یک سوم برای تجارت شما با هدف تبدیل و ایجاد سود فراهم می کند.

در کل ، شما برای ایجاد محتوای قوی راه های مختلفی دارید :

  • محتوای وبلاگ خود را اعمال می کنید
  • تکرار تلاشهای دیگر برای بازاریابی مانند صفحات فرود ، ویدئو ، پیشنهادات و موارد دیگر
  • ارسال و به اشتراک گذاری اخبار صنعت
  • با استفاده از تأثیرگذار
  • محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)
  • نکات و ترفندهایی مانند دستور العمل ها یا روش های غیر معمول برای استفاده از محصولات خود
  • برای ایجاد مکالمات از سؤالات پیروان سؤال کنید
  • استفاده از هشتگ برای کمک به تولید UGC بیشتر

نتیجه گیری

برنامه رسانه های اجتماعی شما در ایجاد تعامل معنادار با مخاطبان به شما کمک می کند. برنامه شما باید رشد کند و انطباق یابد زیرا مخاطب شما آنچه را که از شما می خواهند به شما نشان می دهد. با یک برنامه محکم و ارزیابی مجدد مداوم ، بهترین نتیجه را از تلاش های بازاریابی اجتماعی خود می گیرید.

بیاموزید که چگونه یک برنامه رسانه های اجتماعی ایجاد کنید که به شما در ایجاد تعامل معنادار با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی رسانه های اجتماعی کمک می کند . امروز بروشور را بارگیری کنید!

میلاد بازدید : 322 پنجشنبه 23 مرداد 1399 زمان : 20:29
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 141
  • بازدید سال : 446
  • بازدید کلی : 12777
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی