loading...

تجربیات مارکتینگ

مشتریان آنلاین همیشه شفاف نیستند ، اما یک فروشنده فصلی می داند هنگام تعامل با مشتریان به صورت چهره به چهره یا حتی از طریق تلفن چه چیزی را باید جستجو کند. این می تواند حرکات ظریف بدن ، تغییر در صدای صدا یا حتی علائم کمی از تردید باشد.

با این حال ، این سیگنال های خرید آنلاین است که می تواند مشکل تر باشد ، و آنها را از دست ندهید آسان تر می کنند. حقیقت این است که 93 درصد از مدیران فروش کرده اند هیچ گونه آموزش رسمی در فروش های اجتماعی دریافت نکرده و در عین حال 90 درصد از نوازندگان برتر شامل رسانه های اجتماعی در استراتژی های فروش خود را، با توجه به همه اجتماعی .

بنابراین چگونه تیم فروش شما می توانند مهارتهای جدیدی را یاری دهند که به آنها در تشخیص سیگنالهای خرید آنلاین کمک می کند؟ در اینجا چند نکته برای کمک به جذب تیم فروش شما به عصر دیجیتال آورده شده است.

مشتریان آنلاین همیشه شفاف نیستند ، اما یک فروشنده فصلی می داند هنگام تعامل با مشتریان به صورت چهره به چهره یا حتی از طریق تلفن چه چیزی را باید جستجو کند. این می تواند حرکات ظریف بدن ، تغییر در صدای صدا یا حتی علائم کمی از تردید باشد.

با این حال ، این سیگنال های خرید آنلاین است که می تواند مشکل تر باشد ، و آنها را از دست ندهید آسان تر می کنند. حقیقت این است که 93 درصد از مدیران فروش کرده اند هیچ گونه آموزش رسمی در فروش های اجتماعی دریافت نکرده و در عین حال 90 درصد از نوازندگان برتر شامل رسانه های اجتماعی در استراتژی های فروش خود را، با توجه به همه اجتماعی .

بنابراین چگونه تیم فروش شما می توانند مهارتهای جدیدی را یاری دهند که به آنها در تشخیص سیگنالهای خرید آنلاین کمک می کند؟ در اینجا چند نکته برای کمک به جذب تیم فروش شما به عصر دیجیتال آورده شده است.

سؤالات متداول نشان دهنده علاقه است

سؤالات متداول نشان دهنده علاقه است

اگر کسی سؤالی بپرسد ، احتمالاً به این دلیل است که آنها چیزی را دیده اند که باعث شده علاقه خود را در جایی در سایت یا پست های اجتماعی شما کاهش دهد. سؤالات متداول که علاقه نشان می دهد عبارتند از:

  • مشخصات محصول: وقتی شخصی در مورد یک مدل خاص ، ویژگی ، رنگ یا خدمات سؤال می کند ، آنها نشان می دهند که چیز خاصی را در ذهن دارند. این بدان معناست که آنها یک قدم جلوتر در تحقیق و علاقه خود را به تجارت شما می گیرند.
  • اطلاعات گارانتی: این نوع سؤال می تواند چندین هدف داشته باشد. اول ، آنها می خواهند شما را اعتماد كنند و ثانیا ، آنها به خریدار نزدیك می شوند.
  • تاریخ تحویل: این یکی از واضح ترین علائمی است که شخص آماده انجام آن است. آیا این تاریخ تحویل است ، چه زود می تواند چیزی را برای سفارش خود به مرحله تولید برساند ، یا اینکه چه زود شما می توانید خدمات خود را شروع کنید ، آنها اشتیاق خود را برای به دست آوردن توپ نشان می دهند. پاسخ منطقی یک سؤال است: چه زمانی به آن نیاز دارید؟
  • جزئیات قرارداد: سوالات مربوط به قراردادهای استاندارد یا شرایط و ضوابط دیگر نشانه دیگری است که مشتری در آخرین مراحل سفر مشتری خود قرار دارد. اگر آنها سؤالات بسیار خاصی دارند تا ببینند آیا می توان تغییراتی را متناسب با نیازهای خود ایجاد کرد ، بهتر است (تا زمانی که بتوانید آن نیازها را برآورده کنید).
  • قیمت گذاری: این پایان دیگری از بحث قیف است که اغلب مطرح نمی شود مگر اینکه آنها آماده باشند. نحوه پرداخت نیز در این دسته از سؤالات قرار می گیرد.
  • جزئیات شرکت: هیچ کس وقت نمی خواهد در مورد شرکت شما سؤال کند اگر علاقه ای به آنچه شما می فروشید ندارید.
  • سؤال بیشتر: اگر شخصی برای بدست آوردن جزئیات بیشتر سوالات اولیه را انجام داده و پیگیری کرده است یا جنبه های خاصی از سؤالات اصلی خود را روشن کرده است ، این نشانه خوبی است. آنها می خواهند اطمینان حاصل کنند که همه چیز را قبل از ارتکاب آنها درک می کنند.

بهره ملایم = عدم تعهد

بیشتر افراد هنگام برخورد با فروشندگان مودب هستند. آنها برای جلوگیری از درگیری یا تعهد ، اظهارات خفیف و غیر متعهدانه ای را ارائه می دهند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که با این نوع اظهار نظرهای غیرمتعهدانه ، شما باید از تلاش برای ایجاد یک فرض آماده برای خرید خودداری کنید. این می تواند یک اشتباه بزرگ باشد زیرا می تواند افراد را در آینده در صورت آماده بودن برای خرید از انجام کار با شما دور کند.

شما می خواهید واکنش های خود را مطابقت دهید تا مرحله سفر خرید آنها مطابقت داشته باشد. برخی از نمونه های رایج در مورد اظهارات غیر متعهد عبارتند از:

  • خوب به نظر می رسد
  • من حدس می زنم که می تواند مفید باشد.
  • آیا از این ویژگی استفاده زیادی می شود؟
  • بله ، من آن را شنیده ام.
  • من نیاز به تأیید رئیس خود دارم
  • مواد بیشتری برای من ارسال کنید ، و من نگاهی خواهم داشت.
  • جالب هست…

این اظهار نظرها مبهم است و شما را در طول بازو نگه می دارد ، بنابراین آنها فرصتی را برای شما فراهم نمی کنند که بتوانید آنها را مرتکب شوید. بهترین شرط شما این است که کمی نسخه پشتیبان تهیه کنید و سعی کنید روی هر چیز مثبتی که ممکن است گفته باشند بسازید.

آرزو و تمایل

افرادی که به مشکل برطرف شده نیاز دارند ، معمولاً وقتی احساس می کنند درد آنها را کاهش می دهد ، از ابراز تمایل استفاده می کنند. هدف شما حل نقاط درد برای مشتریان است. هنگامی که آنها نشان می دهند محصول یا خدمات شما فقط می تواند این کار را انجام دهد ، زمینه ای برای ایجاد انگیزه در مرحله بعدی سفر در خرید خود فراهم می کند. برای اظهارنظرهایی نظیر:

  • این واقعاً به ابتکارات و اقدامات ما کمک می کند
  • به نظر می رسد که این کار باعث می شود X کارآمدتر شود
  • من هرگز مجبور به انجام دوباره x نیستم
  • بنابراین ، و بنابراین این را دوست دارم
  • من همیشه چیزی خواسته ام که به من در انجام X کمک کند
  • دوست من در همین حالت کار می کند و مدتی است از چیزی شبیه به این استفاده کرده است و عاشق آن است

این اظهارات مربوط به چالش های خاصی است که با آنها روبرو هستید و اینکه چگونه می توانید به شما کمک کند. علاوه بر این ، چگونه می توانید کمک کنید ، آنها را به نتیجه ای که باید بخرند ، می رساند.

پیگیری سیگنالهای خرید اجتماعی

پیگیری سیگنالهای خرید اجتماعی

خرید سیگنال های اجتماعی می تواند کمی احساس کند که شما در حال خزیدن به کسی هستید. با این وجود ، با ردیابی سیگنالهای خرید از چشم اندازهایی که قبلاً با آنها تعامل داشته اید ، ممکن است برخی از علائم را افزایش دهید که پتانسیل خرید در حال افزایش است یا تغییراتی ایجاد شده است که به شما امکان می دهد دوباره اعتصاب کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در فیدهای اجتماعی جستجو کنید:

  • سوالات و نظرات در مورد مشکلات تجاری - چگونه می توانید آن را حل کنید؟
  • گسترش / مکان های جدید - در این منطقه جدید چه چیزی دارید ، یا چگونه می توانید هر چیزی را در مورد گسترش آسان تر کنید؟
  • سؤالاتی درباره محصولات مشابه با محصولات شما - پاسخ سریع ارائه دهید تا خاطر نشان کنید که چرا پیشنهاد شما از سایر محصولات ذکر شده بهتر است.
  • تعامل با یک رقیب - این نشانه ای است که آنها دوباره در شکار هستند ، بنابراین باید به آنها مراجعه کنید تا به آنها یادآوری کنید که چرا شما بهتر هستید.
  • اطلاعیه استخدامهای جدید ارشد مدیریتی - این اطلاعات فرصتی برای ارتباط مجدد با چشم اندازهایی که از چالش های بودجه استفاده کرده اند به عنوان دلیلی برای عدم تعطیلی

بسیار مهم است که در تمام نظرات و پاسخ هایی که می توانید دوستانه بمانید. هیچ چیز بدتر از تلاش برای بدتر کردن رقابت نیست ، زیرا همیشه آتش سوزی می کند. در عوض ، شیطنت ، دوستانه و آموزنده باقی بمانید.

سایر فرصت های اجتماعی

روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای رهبری به صورت آنلاین ایده بگیرید ، از جمله:

  • از افرادی که در مورد پست های اجتماعی یک چشم انداز قدیمی اظهار نظر می کنند ، نتایج جدیدی پیدا کنید
  • فرصت هایی برای پاسخ دادن به اظهارنظرهایی که می تواند محصولات و خدمات شما را تقویت کند ، از جمله ، "واقعاً ما محصولی را ارائه می دهیم که این کار را انجام می دهد" و سپس کمی در مورد آن توضیح دهیم.
  • وبلاگ های صنعت و مجله های آنلاین را بخوانید و به دنبال فرصت هایی برای اظهار نظر در مورد محصولات خود و چگونگی کمک به آنها بر اساس محتوای مقاله می توانید به کمک آنها باشید

درک این مسئله مهم است که چگونه استفاده از LinkedIn برای فرصتها می تواند در تلاشهای شما کمک کند. طبق گفته LinkedIn ، 90٪ از متخصصان فروش برتر از ابزارهای فروش اجتماعی استفاده می كنند و 62٪ موافقند كه این ابزارها به پرورش روابط اصیل تر کمک می كنند. CSO دریافت که 68.9٪ از متخصصان فروش از اجتماعی برای توسعه سرب استفاده می کنند.

در هنگام دسترسی به اتصالات ، پیامهایی را که می فرستید سفارشی کنید تا احساس ویژه ای پیدا کنند. در مورد پروفایل آنها ، چیزی که آنها ارسال کرده اند یا عنوان آنها نظر دهید ، بنابراین آنها می دانند که شما وقت خود را برای یادگیری بیشتر در مورد آنها گرفته اید. در صورتی که به خصوص در صفحه اجتماعی خود طاقت فرسا هستند ، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نقاط درد آنها کسب کنید.

قدرت اجتماعی خود شما

قدرت اجتماعی خود شما

این رویکردها با استفاده از اجتماعی به پیروی از دیگران بستگی دارد. با این حال ، شما همچنین می توانید از پروفایل LinkedIn خود استفاده کنید تا دیگران را ترغیب به دنبال شما کنند. LinkedIn نسبت به سایر کانال های اجتماعی دیگر برای تولید سرب 277٪ موثرتر است ، بنابراین یادگیری استفاده از صفحه شرکت یا پروفایل تیمهای فروش شما ضروری است. در اینجا چند نکته برای ایجاد حضور شما آورده شده است:

  • محتوای مرتبط ایجاد کنید: مردم اگر به این نیازها و صنعت آنها ربطی نداشته باشند به آنچه شما می گویند علاقه مند نخواهند شد. به اشتراک گذاشتن اطلاعات با کیفیت ، مانند محتوای با کیفیت از دیگران و ارسال اطلاعات با کیفیت از ارزش.
  • پیشرفت خود را پیگیری کنید: برای لایک ، نظر و پست هایی که بیشترین بازدید را دارند ، تماشا کنید. این امر به شما می دهد برای آنچه درست انجام می دهید (و اشتباه) تغذیه خواهید کرد.
  • از CTA استفاده کنید: هرگز از CTA برای پست های مناسب استفاده نکنید تا مردم را ترغیب کنید تا به شما دسترسی پیدا کنند. بیش از حد آن را بیش از حد نکنید ، زیرا مردم به ارزش محتوا می پردازند ، نه فروش فشار.
  • ارزش ارائه دهید: همانطور که در بالا آورده شده است ، قبل از تلاش برای فروش چیزی ، به آنها اطلاعات ارزشمند و رایگان را که می توانند از آنها استفاده کنید ، ارائه دهید. این امر باعث ایجاد اعتماد و ایجاد روابط پایدارتر می شود.
  • درخواست تأیید کنید: تایید حرفه‌ای برای شگفتی کار تیم فروش شما برای ایجاد اعتماد است.
  • پیگیری: یک روند پیگیری داشته باشید تا افراد در سفر خود را بیشتر همراه کنند. بسیاری از فروشندگان متوجه نیستند که 80٪ از فروش ها پس از پنجمین تماس انجام می شود ، اغلب به اندازه دوازدهم.
  • Build personas buyer: درباره افرادی که به شما کمک می کنند اطلاعات بیشتری کسب کنید تا به شما در ساختن personas خریدار کمک کند . این به شما امکان می دهد تا با مخاطبان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید ، بنابراین می توانید اطلاعات را متناسب با نیاز آنها تنظیم کنید. شما یک قدم به پیمانکاری قرارداد نزدیک خواهید بود.

یک قدم از فروش

همیشه گوش هایی که برای فرصت های بسته شدن بسیار مطلوب به گوش می رسند وجود دارد. مرحله بعدی تنها یک مرحله از فروش است. با شنیدن این کلمات طلایی ، "چه اتفاقی می افتد؟" با یک روند سریع و منطقی آماده شوید. همچنین اگر بخواهند شما را به سایر اعضای تیم خود ارائه دهند ، می خواهید برنامه ای در این زمینه داشته باشید با تقویم آماده باشید تا در صورت درخواست بتوانید چیزی رزرو کنید.

بسیاری از فروشندگان وقتی می دانند که تفاوت بین ادامه مودبانه و فرصت های واقعی برای پیشرفت ، خط می کشند. خرید سیگنال و فروش به صورت آنلاین اغلب در کانالهای اجتماعی بدست می آید و این باعث می شود تا فروشنده ارزنده دیجیتال به یک بازیکن ارزشمند در دنیای فنی و سنگین امروز تبدیل شود.

با تبدیل شدن به یک متخصص فروش معتبر دیجیتال و اجتماعی ، سیگنال های خرید آنلاین را بشناسید و مهارتهای دیجیتالی جدید را یاد بگیرید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

میلاد بازدید : 346 چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 14:09
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 458
  • بازدید کلی : 12789
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی